چهارمحال و بختیاری ظرفیت برندسازی در حوزه گردشگری را دارد

مسئول میز گردشگری خلاق سازمان توسعه تجارت ایران چهارمحال و بختیاری را دارای ظرفیت مطلوبی برای برندسازی در حوزه گردشگری دانست.

به‌گزارش میراث‌آریا، علی‌اصغر کشانی روز سه‌شنبه ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۳ در نشست با مدیران اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: از ظرفیت‌های گردشگری طبیعی، تاریخی، هنری و اجتماعی این استان می‌توان برای ساخت لوکیشن‌های فیلم‌سازی بهره‌گیری کرد.

مسئول میز گردشگری خلاق سازمان توسعه تجارت ایران افزود: دعوت از اینفلوئنسرها به‌منظور معرفی و تبلیغ جاذبه‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری در سطح بین‌المللی به رونق حوزه گردشگری در این استان کمک می‌کند.

او تصریح کرد: به‌همین منظور تقویت هماهنگی و همکاری در حوزه اکوتوریسم بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری و میز گردشگری خلاق سازمان توسعه تجارت ایران در دستور کار قرار می‌گیرد.

کشانی یادآور شد: همکاری برای برگزاری رویدادهای گردشگری هنری بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری و میز گردشگری خلاق سازمان توسعه تجارت ایران و فراهم کردن زمینه حضور استان در نمایشگاه‌های خارجی یه رونق حوزه گردشگری کمک می‌کند.

مسئول میز گردشگری خلاق سازمان توسعه تجارت ایران اضافه کرد: تقویت بازاریابی، تبلیغات و برندسازی بخش‌های مختلف گردشگری چهارمحال و بختیاری از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرکرد و میز گردشگری خلاق سازمان توسعه تجارت ایران پی‌گیری می‌شود.

سید جلیل‌الله رضوی دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه گفت: فعالان بخش خصوصی برای حضور در نمایشگاه‌های خارجی آمادگی لازم را دارند.

او تأکید کرد: حمایت از توسعه گردشگری و صادرات خدمات فرهنگی، هنری، نوآورانه و خلاق مانند موسیقی، فیلم، پویانمایی و سایر حمایت از صادرات محصولات دانش‌بنیان نظیر نانو، بایو و های‌تک حمایت از صادرات خدمات فنی و مهندسی از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری با همکاری میز گردشگری خلاق سازمان توسعه تجارت ایران در دستور کار قرار می‌گیرد.

رضوی افزود: در این راستا مشوق‌های گردشگری مانند حمایت از اجرای تورهای خلاق و مبتکرانه برای جذب گردشگر خارجی از کشورهای بازار هدف تورهای تجاری، صنعتی، ماجراجویانه، فرهنگی، هنری و علمی باید مورد توجه قرار گیرد.

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری به لزوم اجرای تورهای آشناسازی گردشگری اشاره و تصریح کرد: تهیه چارچوبی برای هماهنگی، هم‌گرایی و کنترل فعالیت‌های مربوط به اکوتوریسم، گردشگری جامعه‌محور و ژئوتوریسم بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری و میز گردشگری خلاق سازمان توسعه تجارت ایران ضروری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062801706
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha